Архив электронных ресурсов
[Зарегистрироваться]
 

eKhNUIR >
Філософський факультет >
Наукові роботи. Філософський факультет >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/3980

Название: Вплив ноосферних технологій навчання на енергетичні показники здоров’я учнів
Авторы: Пилипенко, М.А.
Ключевые слова: ноосферні технології навчання
традиційні технології навчання
учні середніх класів
енергетичні показники здоров'я
пам'ять
увага
втомлюваність
аура
енергетичний обмін
Дата публикации: 2009
Издатель: Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна
Библиографическое описание: Пилипенко М.А. Вплив ноосферних технологій навчання на енергетичні показники здоров’я учнів / М.А. Пилипенко // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2009. – № 876. Сер.: Валеологія: сучасність і майбутнє. – Вип. 7. – С. 58 – 64
Реферат: За допомогою використаних методик «Переплутані лінії», «Пам’ять на малюнки», «Тепінг-тест», аурографіки, а також АПК «Омега-М2» були досліджені зміни стану енергетичних показників здоров’я учнів (пам’ять, увага, втомлюваність, розміри аури, енергетичний обмін) до та після проведення ноосферного уроку (експериментальна група), а також до та після проведення традиційного уроку (контрольна група). Було виявлено позитивний вплив ноосферних технологій навчання на показники пам’яті, розміри аури, енергетичний обмін; відзначені позитивні моменти використання ноосферних технологій навчання та обґрунтовано їх подальше активне впровадження в освітню систему. С помощью использованных методик «Перепутанные линии», «Память на рисунки», «Тепинг-тест», аурографики, а также АПК «Омега-М2» были исследованы изменения в состоянии энергетических показателей здоровья учеников (память, внимание, утомляемость, размер ауры, энергетический обмен) до и после ноосферного урока (экспериментальная группа), а также до и после традиционного урока (контрольная группа). Было обнаружено положительное влияние ноосферных технологий обучение на показатели памяти, размеры ауры, энергетический обмен; определены положительные стороны использования ноосферных технологий обучения и обосновано их дальнейшее активное внедрение в образовательную программу. By means of methods “Mixed lines”, “Pictures memory”, “Tapping-test”, autografics and APC “Omega- M2” which were used the changes in the condition of pupils health (memory, attention, tiredness, the size of an aura, energetic exchange) before and after noosphere lesson (experimental group) and after traditional lesson (control group) were learned. The positive influences of noosphere technologies training on evidence of memory, the size of an aura, energetic exchange were discovered. The positive moments of using noosphere technologies training were determined. Their introduction into the educational system was grounded.
URI: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/3980
Располагается в коллекциях:Наукові роботи. Філософський факультет

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Pilipenko.pdf394,5 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть
Просмотр статистики

Все ресурсы в архиве защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! Яндекс цитирования DSpace Software Copyright   ©   2002-2008   MIT   and   Hewlett-Packard - Обратная связь