Архив электронных ресурсов
[Зарегистрироваться]
 

eKhNUIR >
Філософський факультет >
Наукові роботи. Філософський факультет >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/3887

Название: Вплив Місяця на психічний стан, фізичну силу та розумову працездатність дітей і підлітків
Авторы: Шахненко, В.І.
Ключевые слова: фази Місяця
вплив Місяця
психічний стан
фізична сила
розумова працездатність
Дата публикации: 2008
Издатель: Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна
Библиографическое описание: Шахненко В.І. Вплив Місяця на психічний стан, фізичну силу та розумову працездатність дітей і підлітків / Шахненко В.І. // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2008. – № 818. Сер.: Валеологія: сучасність і майбутнє. – Вип. 5. – С.
Реферат: У статті розкрито сучасне бачення впливу на біосферу Землі, особливо на людину Місяця: на зниження або підвищення творчих здібностей, на настрій,працездатність і збудливість нервової системи в залежності від його фаз. У статті зроблена спроба показати зміни фізичної та розумової працездатності учнів в залежності від фази Місяця: 1 - 1,5 – 2 - 2,5 – 3 - 2,5 – 2 - 1,5 – 1. Новий Місяць має гальмівний вплив на учнів: з’являється слабкість, погіршується настрій, вони стають пасивними, спадає увага, мислення, знижується розумова працездатність, у частини дітей наступає депресія. При повному місяці у учнів підвищується збудливість. Покращується мислення, сприймання, пам'ять і розуміння нового навчального матеріалу, значно зростає активність, у частини дітей з неурівноваженим типом нервової системи, з’являються раздратованість, агресивність, схильність до афектів, конфліктів, тощо. В статье раскрыто современное видение влияния на биосферу Земли, особенно на человека, Луну: на снижение или повышение творческих способностей, на настроение, трудоспособность, возбудимость нервной системы в зависимости от его фаз. В статье сделана попытка показать изменение физической и умственной трудоспособности учащихся в зависимости от фазы Луны: 1 - 1,5 – 2 - 2,5 – 3 - 2,5 – 2 - 1,5 – 1. Новая Луна имеет тормозящее влияние на учащихся: появляется слабость, ухудшается настроение, они становятся пассивными, снижается внимание, мышление, снижается умственная трудоспособность, у части детей наступает депрессия. При полной Луне у учащихся повышается возбудимость. Улучшаются мышление, восприятие, память и понимание нового учебного материала, значительно возрастает активность у части детей с неуравновешенным типом нервной деятельности, появляются раздражённость, агрессивность, склонность к аффектам, конфликтам. Influence of Moon on a mental condition, physical and mental capacity of and teenagers. Shakhnenko V. I.. Modern vision of influence on the biosphere of Earth is exposed in the article, especially on a man, Moon: on a or of creative capabilities, on a mood, ability to work, of the nervous system depending on phases. An attempt to rotin a changephysical and mental ability to work of student depending on the phase of Moon is done in the article: 1 - 1,5 – 2 - 2,5 – 3 - 2,5 – 2 - 1,5 – 1. New Moon has a braking influence on a student: a weakness appears, a mood gets worse, they become passive, attention, thought, goes down, mental ability to work goes down, depression comes at part of . At complete Lune rises at a student. Thought, perception, memory and understanding of new educational material, get better, activity increases at part of with the of nervous activity, crossness, aggressiveness, propensity, appear to the affects, conflicts.
URI: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/3887
Располагается в коллекциях:Наукові роботи. Філософський факультет

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
22.Шахненко.pdf158,59 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть
Просмотр статистики

Все ресурсы в архиве защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! Яндекс цитирования DSpace Software Copyright   ©   2002-2008   MIT   and   Hewlett-Packard - Обратная связь