DSpace
[Register]
 

eKhNUIR >
Факультет психології >
Наукові роботи. Факультет психології >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/3695

Название: Развивающее образование: от теории к практике
Авторы: Дусавицкий, А.К.
Ключевые слова: культурно-історична теорія
навчання
розвиток
розвивальне навчання
Issue Date: 2011
Серия/номер: № 807;
Краткий осмотр (реферат): Анотація У статті розглянуто психологічні основи системи розвивального навчання (РН) та історія її створення. Показана ведуча роль факультету психології Харківського науціонального університету імені В.Н.Каразіна в психолого-педагогічних дослідженнях розвитку особистості в систмі РН в Україні. Ключові слова: культурно-історична теорія, навчання, розвиток, розвивальне навчання. Annotation Developing Education: From Theory to Practice The present paper deals with the question of psychological bases system of developing education and the history of it creation. The work shows the leading role of psychology faculty of Kharkov national university named after V.N. Karazin in psychological and pedagogical developing research of personality in the system of developing education in Ukraine. Keywords: cultural-historical theory, training, development, developing training.
URI: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/3695
ISSN: 0453-8048
Appears in Collections:Наукові роботи. Факультет психології

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Документ Microsoft Office Word.docx35,77 kBMicrosoft Word XMLView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! Яндекс цитирования DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback