Конвергенція новинарного продукту інформаційних агентств (на прикладі українського національного інформаційного агентства «Укрінформ»)
Вантажиться...
Дата
2010
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
Анотація
Сучасним трендом розвитку медіа став процес конвергенції - зближення різних технологій, їх об'єдання в одну платформу. Розглянуто процес конвергенції на прикладі національного інформаційного агентства «Укрінформ».
Современным трендом развития медиа стал процесс конвергенции - сближение различных технологий, их объединение в одну платформу. Рассмотрен процесс конвергенции на примере национального информационного агентства «Укринформ».
The latest trend of the development of media convergence is convergence of various technologies; their objects are united into the one platform. We consider the example of the convergence process of national news agency «Ukrinform».
Опис
Фоменко Марина Володимирівна – студентка кафедри журналістики Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна.
Ключові слова
новинарний продукт, інформаційне агентство, конвергенція
Бібліографічний опис
Фоменко М.В. Конвергенція новинарного продукту інформаційних агентств (на прикладі українського національного інформаційного агентства «Укрінформ») / М.В. Фоменко // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. Сер.: Соціальні комунікації. – 2010. – № 903, вип. 2. – С. 116 – 119