Основні етапи виходу інформаційного агентства Укрінформ на ринок економічних новин (1990-2010)

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2010

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна

Анотація

Висвітлено основні етапи опанування Укрінформом виробництва економічних новин. Потреба в розвитку такого напрямку діяльності державної інформаційної агенції виникла в 90-ті роки минулого сторіччя як реакція на зниження попиту ЗМІ на офіційну інформацію, появу в Україні потужних комерційних агентств. Освещены основные этапы освоения Укринформом производства экономических новостей. Необходимость в развитии такого направления деятельности государственного информационного агентства возникла в 90-е годы прошлого столетия как реакция на снижение спроса СМИ на официальную информацию, появление в Украине мощных коммерческих агентств. The author of the article examines the main stages of development of production Ukrinform economic news. The need for the development of such activities of the state news agency was established in 90 of the last century as a reaction to falling demand the media to official information, the emergence in Ukraine of powerful commercial agencies.

Опис

Фоменко Володимир Костянтинович – викладач кафедри журналістики Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна, керівник Харківського регіонального відділу Укрінформу.

Ключові слова

конкуренція, інформаційні агентства, економічні новини

Бібліографічний опис

Фоменко В.К. Основні етапи виходу інформаційного агентства Укрінформ на ринок економічних новин (1990-2010) / В.К. Фоменко // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. Сер.: Соціальні комунікації. – 2010. – № 903, вип. 2. – С. 89 – 94