Соціальна реклама як проблема сучасного журналістикознавства
Вантажиться...
Файли
Дата
2006
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна
Анотація
В статье рассматривается социальная реклама как проблема современного журналистиковедения. Исследуются особенности, типы, функции и носители социальной рекламы.
The article is devoted to the analysis of the non-commercial advertising as the problem of the modern journalism. Features, types, functions and media of the non-commercial advertising are considered.
Опис
Ключові слова
соціальна реклама, журналістикознавство
Бібліографічний опис
Лаврик О.В. Соціальна реклама як проблема сучасного журналістикознавства / О.В. Лаврик // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2006. – № 727. Сер.: Філологія. – Вип. 47. – С. 239 – 242