DSpace
[Register]
 

eKhNUIR >
Філологічний факультет >
Наукові роботи. Філологічний факультет >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/3359

Название: Соціальна реклама як проблема сучасного журналістикознавства
Авторы: Лаврик, О.В.
Ключевые слова: соціальна реклама
журналістикознавство
Issue Date: 2006
Издатель: Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна
Библиографическое описание: Лаврик О.В. Соціальна реклама як проблема сучасного журналістикознавства / О.В. Лаврик // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2006. – № 727. Сер.: Філологія. – Вип. 47. – С. 239 – 242
Краткий осмотр (реферат): В статье рассматривается социальная реклама как проблема современного журналистиковедения. Исследуются особенности, типы, функции и носители социальной рекламы. The article is devoted to the analysis of the non-commercial advertising as the problem of the modern journalism. Features, types, functions and media of the non-commercial advertising are considered.
URI: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/3359
Appears in Collections:Наукові роботи. Філологічний факультет

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Lavrik.pdf1,8 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! Яндекс цитирования DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback