Соціальна реклама як проблема сучасного журналістикознавства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2006

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна

Анотація

В статье рассматривается социальная реклама как проблема современного журналистиковедения. Исследуются особенности, типы, функции и носители социальной рекламы. The article is devoted to the analysis of the non-commercial advertising as the problem of the modern journalism. Features, types, functions and media of the non-commercial advertising are considered.

Опис

Ключові слова

соціальна реклама, журналістикознавство

Бібліографічний опис

Лаврик О.В. Соціальна реклама як проблема сучасного журналістикознавства / О.В. Лаврик // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2006. – № 727. Сер.: Філологія. – Вип. 47. – С. 239 – 242