DSpace
[Register]
 

eKhNUIR >
Факультет психології >
Наукові роботи. Факультет психології >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/3248

Название: Ціннісний аспект ставлення до грошей та особливості грошової задоволеності підприємців
Авторы: Яновська, С.Г.
Ключевые слова: грошова задоволеність
підприємець
ставлення до грошей
Issue Date: 2010
Серия/номер: ВІСНИК ХАРКІВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ імені В.Н.Каразіна № 913 СЕРІЯ: “ПСИХОЛОГІЯ” Випуск 44;УДК 159.923:336.74
Краткий осмотр (реферат): У статті проаналізовано ціннісний аспект ставлення до грошей та особливості грошової задоволеності підприємців. Ці особливості виявляються на рівні потреб і ступеня їх задоволення, соціальних установках, переживаннях, пов’язаних з грошима. У підприємців нижче цінність грошей і вище рівень грошової задоволеності. У них раціональніше і усвідомлене відношення до грошей, в порівнянні з непідприємцями. Підприємці швидше навчаються новим правилам поведінки в економічній ситуації, частіше орієнтовані на об’єктивне і раціональне сприйняття ситуації, що склалася, і пошук вирішення проблеми. Ключові слова: підприємець, ставлення до грошей, грошова задоволеність. В статье проанализирован ценностный аспект отношения к деньгам и особенности денежной удовлетворенности предпринимателей. Эти особенности проявляются на уровне потребностей и степени их удовлетворения, социальных установках, переживаниях, связанных с деньгами. У предпринимателей ниже ценность денег и выше уровень денежной удовлетворенности. У них более рациональное отношение к деньгам по сравнению с непредпринимателями. Предприниматели быстрее учатся новым правилам поведения в экономической ситуации, чаще ориентированы на объективное и рациональное восприятие сложившейся ситуации и поиск решения проблемы. Ключевые слова: предприниматель, отношение к деньгам, денежная удовлетворенность. The article analysed the valued aspect of attitude towards money and feature of money satisfaction of businessmen. These features are shown up at the level of necessities and degree of their satisfaction, social options, experiencing, related to the money. For businessmen a value of money is below and a level of money satisfaction is higher. They have more rational attitude towards money as compared to those who are not businessmen. Businessmen study quickly new rules of behaviour in an economic situation, more frequent oriented to objective and rational perception of the situation and search of problem solving. Keywords: businessman, attitude towards money, money satisfaction.
URI: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/3248
ISSN: 0453-8048
Appears in Collections:Наукові роботи. Факультет психології

Files in This Item:

File Description SizeFormat
yanovskaya.pdf1,01 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! Яндекс цитирования DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback