Навчання мови спеціальності в умовах підготовчих факультетів для іноземних громадян: структура та зміст

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2009

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти

Анотація

У статті обґрунтовано логічність виділення трьох концентрів під час навчання мови спеціальності на підготовчому факультеті на матеріалі інженерно-технічного профілю навчання і запропоновано можливе наповнення змісту кожного з концентрів.

Опис

Logical separation of 3 concentres during the process of teaching language of specialty at the preparatory department on the basis of technical profile has been substantiated in the article, possible filling of the content of each of the concentres has been described.

Ключові слова

language of specialty, concentre, coordination between subjects, common language educational environment, язык специальности, концентр, межпредметная координация, единая языковая образовательная среда, мова спеціальності, концентр, міжпредметна координація, єдине мовне освітнє середовище

Бібліографічний опис

"Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки", 2009, № 15