Архив электронных ресурсов
[Зарегистрироваться]
 

eKhNUIR >
Філологічний факультет >
Наукові роботи. Філологічний факультет >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/2926

Название: Реклама й міф як феномени соціальної комунікації: генетичні та структурно-семантичні зв’язки
Авторы: Хавкіна, Л.М.
Ключевые слова: міф
сучасна міфотворчість
рекламний міф
реципієнт
рекламотворець
комунікативний простір
аудиторія
Дата публикации: 2009
Издатель: Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна
Библиографическое описание: Хавкіна Л.М. Реклама й міф як феномени соціальної комунікації: генетичні та структурно-семантичні зв’язки / Л.М. Хавкіна // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2009. – № 874. Сер.: Соціальні комунікації. – Вип. І. – С. 101 – 105
Реферат: Реклама інтерпретується як продукт сучасного міфотворення (у проекції на комунікативний простір України). Розглянуті міфологічні моделі в рекламі як спосіб досягнення її ефективності й значущий компонент рекламного міфу, сучасна реклама з огляду на її креативні й функціональні особливості. Визначаються основні ознаки й параметри, за якими можна порівнювати архаїчний і рекламний міфи, виокремлюються найбільш значущі спільні й відмінні характеристики цих комунікативних феноменів. The article is devoted to elaboration of problem of study of advertisement as a result of modern mythmaking (in projections on communicative space of Ukraine). In the article mythological models in advertisement are described as a way of the achievement of its efficiency and a considerable components of advertising myth, the modern advertising is analyzed taking into account its creativity and functional features. Basic qualities and parameters on which it is possible to compare of archaic and advertising myths are determined, and the most meaningful general and excellent characteristics of these communicative phenomena are selected.
Описание: Хавкіна Любов Марківна – кандидат філологічних наук, доцент кафедри журналістики Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна, докторант кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Інституту журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
URI: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/2926
Располагается в коллекциях:Наукові роботи. Філологічний факультет

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Khavkina L. M..pdf454,96 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть
Просмотр статистики

Все ресурсы в архиве защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! Яндекс цитирования DSpace Software Copyright   ©   2002-2008   MIT   and   Hewlett-Packard - Обратная связь