Архив электронных ресурсов
[Зарегистрироваться]
 

eKhNUIR >
Філологічний факультет >
Наукові роботи студентів та аспірантів. Філологічний факультет >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/2900

Название: Психо-лінгво-вікові особливості дитячого мовлення
Авторы: Асаула, М.М.
Ключевые слова: дитяче мовлення
психо-лінгво-вікові особливості
Дата публикации: 2008
Издатель: Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна
Библиографическое описание: Асаула М.М. Психо-лінгво-вікові особливості дитячого мовлення / М.М. Асаула // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2008. – № 798. Сер.: Філологія. – Вип. 53. – С. 109 – 112
Реферат: The present article deals with the question of the origin and becoming children’s speech in general and children’s speech of Slobozhanshina in particular. The problem is studied from the point of view of the functionality of the elements from this specific communicative system in the dialectical environment. A new method of considering the main theories of the origin of children’s speech and the most famous approaches to the classification of the main stages of becoming it is proposed. The interaction between the internal natural inclinations and the external conditions of life, in particular the influence of the dialectical environment, in the origin of children’s speech are researched. The conclusion is made that it is necessary to take into consideration all possible factors that influence on the process of the origin and becoming children’s speech.
URI: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/2900
Располагается в коллекциях:Наукові роботи студентів та аспірантів. Філологічний факультет

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Асаула.pdf378,36 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть
Просмотр статистики

Все ресурсы в архиве защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! Яндекс цитирования DSpace Software Copyright   ©   2002-2008   MIT   and   Hewlett-Packard - Обратная связь