Вивчення карти за допомогою дидактичних ігор як синтезу сугестопедичних підходів у навчанні географії

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2010

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті розкрито особливості вивчення карти за допомогою дидактичних ігор на основі сугестопедії. Проведено аналіз наукових досліджень щодо сугестопедичного впливу на на-вчання при використанні ігрових технологій. Установлено суть впливу сугестопедичного методу на навчання за допомогою гри, доцільності його використання на уроках географії, зокрема при вивченні карти в курсі загальної географії. Надано рекомендації щодо проведення таких уроків.

Опис

Ключові слова

ігрові технології, дидактичні ігри, сугестопедія, нетрадиційні методи навчання

Бібліографічний опис

В.М. Салімон, Вивчення карти за допомогою дидактичних ігор як синтезу сугестопедичних підходів у навчанні географії // Проблеми безперервної географічної освіти і картографії. - 2010. Вип. 11. – С. 141 - 146