DSpace
[Register]
 

eKhNUIR >
Соціологічний факультет >
Наукові роботи. Соціологічний факультет >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/17368

Название: Дослідження репутаційного менеджменту підприємств харчової промисловості України з позицій топ-менеджерів компаній та ключових партнерів
Другие названия: Investigation of reputation management of food industry companies in Ukraine from the standpoint of top managers and key partners
Авторы: Дерев’янко, О.Г.
Derevianko, О.Н.
Ключевые слова: RMS-organizational profile (RMS is reputation management system)
the optimal frequency of monitoring of negative information in the media
activity in the new-media
reputation audit
Issue Date: 2015
Библиографическое описание: Дерев’янко О. Г. Дослідження репутаційного менеджменту підприємств харчової промисловості України з позицій топ-менеджерів компаній та ключових партнерів. Електронне наукове фахове видання «Ефективна економіка» / Дніпропетровський держ. аграрно-економ. ун-т. – 2015. – № 12. http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/12_2015/26.pdf
URI: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/17368
Appears in Collections:Наукові роботи. Соціологічний факультет

Files in This Item:

File Description SizeFormat
34. Дерев’янко_Дослідження репутаційного.pdf276,76 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! Яндекс цитирования DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback