Ознаки та функції репутації як об'єкта репутаційного менеджменту підприємства
Вантажиться...
Дата
2012
Автори
Дерев’янко, Олена Георгіївна
Derevianko, О.Н.
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Київ
Анотація
У статті досліджено характеристики репутації підприємства та систематизовано її розповсюджені прояви відповідно до запропонованої системи ключових ознак. Запропоновано систему основних функцій репутації як об'єкта репутаційного менеджменту.
Опис
The paper investigates the characteristics of enterprise reputation and systematizes its common manifestations in accordance with the proposed system of key features. The system of basic functions of reputation as of the object of reputation management was offered.
Ключові слова
репутація підприємства, довіра, управління репутацією
Бібліографічний опис
Дерев’янко, Олена Георгіївна. Ознаки та функції репутації як об'єкта репутаційного менеджменту підприємства // Агросвіт : наук.-практ. журн. – К., 2012. – № 19. – С. 11–15.