Theoretical framework for corporate reputation management within the context of the modern paradigm of management

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2018

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Київ : КНЕУ

Анотація

Опис

У статті, з позиції необхідного розвитку теорії та методології науки як базису конкурентоспроможної економіки України, обґрунтовуються основні положення теорії корпоративної репутації в контексті сучасного менеджменту. Сучасне управління репутацією компанії розвивається в руслі концепції «економіки довіри» fмериканського дослідника Стівена Кові-молодшого. Вчений обґрунтовує і пояснює механізм «хвиль довіри» і стоїть на позиціях «соціальної екології», визначаючи концепцію довіри як основу всіх комунікацій, відносин і зв’язків у бізнес-середовищі. Результатом формування необхідного рівня довіри до компанії є мультиплікативне скорочення витрат на маркетинг.

Ключові слова

economy of trust, stakeholders, value system, comparison of image and reputation, psychology and sociology in management, економіка довіри, стейкхолдери, система цінностей, порівняння іміджу і репутації, психологія і соціологія в управлінні

Бібліографічний опис

Derevyanko O. Theoretical framework for corporate reputation management within the context of the modern paradigm of management / Derevyanko Olena // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана ; [редкол.: В. А. Верба (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2018. – Вип. 43. – С. 21–35.