О художественности неигрового кинотекста

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2009

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Киев-Харьков : El topos Сinema Club Foundation

Анотація

У першій частині статті намічено загальний підхід до аналізу кінотворів. У ігровому кіно матеріал двоступінчастий. Перший ярус – це рівень театральної вистави. Другий утворений знятим матеріалом. Двоскладовим виявляється і образ (сюжет). Художність такого роду тексту є більш ємною. Матеріал неігрового кіно менш пластичний: це правда життя. Роль автора не постановчого фільму значно трансформується. Це, начебто, авторство другого порядку. У другій частині статті загальні міркування застосовуються до фільму Ірини Гедрович "Фотоаматор". Зазначається, що у структурному плані домінує концепт "кінця", а основною опозицією виступає ЖИТТЯ-СМЕРТЬ.

Опис

Ключові слова

естетика, поетика, мова, знак, дешифровка, художність, континуальність, дискретність

Бібліографічний опис

Калюжный, Владимир Николаевич. О художественности неигрового кинотекста / В.Н. Калюжный // El Topos: Как возможна философия кино? – Киев-Харьков : El topos Сinema Club Foundation, 2009. – С. 116–121.