Діагностика освітньої діяльності студентів на основі рейтингового підходу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2011-12-30

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Новий колегіум

Анотація

У монографії на основі аналізу нормативних документів Міністерства освіти і науки України, низки наукових і науково-методичних публікацій у вітчизняних і зарубіжних виданнях, власного науково-педагогічного досвіду авторів досліджується спектр проблем, пов’язаних з європейською інтеграцією вищої освіти України, нормативно-правовим і науково-методичним забезпеченням навчального процесу у вищих навчальних закладах України, визначені проблеми діагностики якості підготовки фахівців з вищою освітою та шляхи їх вирішення, представлена науково обґрунтована система контролю якості підготовки фахівців, розкриті ключові питання організації, проведення та науково-методичного забезпечення контролю, запропонований інноваційний методологічний підхід до визначення освітнього рейтингу студентів за результатами їхньої освітньої діяльності в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу. Монографія призначається для науковців, які досліджують проблеми діагностики освітньої діяльності студентів, керівного складу, науково-педагогічних працівників і аспірантів вищих навчальних закладів, а також магістрантів.

Опис

Ключові слова

освітня діяльність студентів, діагностика освітньої діяльності студентів, рейтинг студента, частковий рейтинг студента, модель освітньої діяльності студента, рейтинг-модель, контроль, тестовий контроль, методика визначення освітнього рейтингу студента, діагностика якості підготовки фахівців, коефіцієнт вагомості, види та складові видів діяльності студента

Бібліографічний опис

Комишан А.І. Діагностика освітньої діяльності студентів на основі рейтингового підходу: теорія, методологія, практика Монографія / А.І. Комишан, К.І. Хударковський, О.С. Челпанов. – Харків: Новий колегіум, 2011. – 297с.