Втілення інноваційних технологій для вирішення економіко-правових проблем для реалізації квест-гри
Вантажиться...
Дата
2019
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НДІ ПЗІР України
Анотація
У цьому матеріалі ми звернемо вашу увагу на квест-гру як розважальний захід, який складається з елементів, які підлягають захисту авторським правом, як, наприклад, сюжет, сценарій, дизайн, декорації, оригінальна назва, фонограма.
Зупинимося на голографічному 3D-екрані як прикладі інноваційного винаходу, яке використовується в квест-грі. Автор прийшов до висновку, що такий компонент, як декорація за допомогою голографічного 3D-екрану складного об'єкта квест-гри, який створює творчі образи (персонажі), може існувати і використовуватися окремо і в рамках сценографічне мистецтва при реалізації квест-гри.
Опис
Втілення інноваційних технологій
Ключові слова
інтеллектуальна власність
Бібліографічний опис
Розгон О. В. Втілення інноваційних технологій для вирішення економіко-правових проблем для реалізації квест-гри // Матеріали ІІ круглого столу «Економіко-правові проблеми розвитку та сприяння господарській діяльності в сучасних умовах». 17 травня 2019 р. С. 163-168