Втілення інноваційних технологій для вирішення економіко-правових проблем для реалізації квест-гри

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2019

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НДІ ПЗІР України

Анотація

У цьому матеріалі ми звернемо вашу увагу на квест-гру як розважальний захід, який складається з елементів, які підлягають захисту авторським правом, як, наприклад, сюжет, сценарій, дизайн, декорації, оригінальна назва, фонограма. Зупинимося на голографічному 3D-екрані як прикладі інноваційного винаходу, яке використовується в квест-грі. Автор прийшов до висновку, що такий компонент, як декорація за допомогою голографічного 3D-екрану складного об'єкта квест-гри, який створює творчі образи (персонажі), може існувати і використовуватися окремо і в рамках сценографічне мистецтва при реалізації квест-гри.

Опис

Втілення інноваційних технологій

Ключові слова

інтеллектуальна власність

Бібліографічний опис

Розгон О. В. Втілення інноваційних технологій для вирішення економіко-правових проблем для реалізації квест-гри // Матеріали ІІ круглого столу «Економіко-правові проблеми розвитку та сприяння господарській діяльності в сучасних умовах». 17 травня 2019 р. С. 163-168