DSpace
[Register]
 

eKhNUIR >
Факультет іноземних мов >
Навчальні видання. Факультет іноземних мов >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/14633

Название: Читаємо тексти за фахом : навчально-методичний посібник для студентів біологічного та медичного факультетів
Авторы: Бражникова, Т.Ю.
Гончаренко, О.В.
Руднєва, І.С.
Ключевые слова: Research Subject Categories::SOCIAL SCIENCES::Social sciences::Education
Research Subject Categories::HUMANITIES and RELIGION::Languages and linguistics
навчально-методичний посібник
французька мова
лікування хвороб людини
розвиток медицини як науки
Research Subject Categories::MEDICINE
Issue Date: 2019
Издатель: Х. : ХНУ імені В. Н. Каразіна
Библиографическое описание: Бражникова Т. Ю. Читаємо тексти за фахом : навчально-методичний посібник для студентів біологічного та медичного факультетів / Т. Ю. Бражникова, О. В. Гончаренко, І. С. Руднєва – Х. : ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2019. – 88 с.
Краткий осмотр (реферат): Навчально-методичне видання з французької мови призначається для студентів старших курсів медичного та біологічного факультетів, які продовжують вивчати французьку мову в університеті. Посібник включає тексти та довідковий матеріал про розвиток медицини як науки, допомагає ознайомитися з історією дослідження способів лікування хвороб людини з давніх часів і спрямований на закріплення термінологічної лексики та поглиблення знань з французької мови. Матеріали посібника можуть бути використані як для практичної роботи на аудиторних заняттях, так і для самостійної роботи.
URI: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/14633
Appears in Collections:Навчальні видання. Факультет іноземних мов

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Bragnikova_Goncharenko.pdf4,52 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! Яндекс цитирования DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback