Архив электронных ресурсов
[Зарегистрироваться]
 

eKhNUIR >
Бібліотека >
Історія бібліотек >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/14287

Название: NIHIL DESPERARI: практика використання комплексного методу маркетингових комунікацій на прикладі університетської бібліотеки
Авторы: Гужва, А.А.
Журавльова, І.К.
Ключевые слова: Research Subject Categories::HUMANITIES and RELIGION::History and philosophy subjects::History subjects::Book and library history
університетська бібліотека
користувач
читач
концепція потреби станів
читання
подія
маркетинг
івент-маркетинг
Дата публикации: 2017
Издатель: Одеса: ОНУ
Библиографическое описание: Гужва А.А. NIHIL DESPERARI: практика використання комплексного методу маркетингових комунікацій на прикладі університетської бібліотеки / А.А. Гужва, І.К. Журавльова // Вісник Одеського національного університету. – Одеса, 2017. – Том 22, випуск 2(18) «Бібліотекознавство, бібліографознавство, книгознавство». – С. 275–284.
Реферат: Стаття присвячена проблемі відношення «читач-бібліотека» в університетській бібліотеці. Проаналізовано особливості контингенту відвідувачів Центральної наукової бібліотеки ХНУ імені В. Н. Каразіна. Окреслено способи отримання інформації, яким надають перевагу у сучасності. Констатовано, що університетська бібліотека змушена активно вести пошук шляхів для збільшення активних користувачів. З цією метою розглянуто досвід ЦНБ у поєднанні новітніх елементів івент-маркетингу та традиційних заходів культурно-просвітницької діяльності університетської бібліотеки. Встановлено, що традиційні методи роботи з читачами добре працюють для активних відвідувачів, проте застосування нових підходів, зокрема, концепції потреби станів, значно збільшує зацікавленість користувачів. Інноваційні методи івент-маркетингу найкраще застосовувати для привернення уваги нової потенціальної читацької аудиторії. ЦНБ має досвід використання власних успішних нетрадиційних подій і вдало співпрацює при організації та проведенні міських і державних заходів. Такий досвід свідчить про перетворення бібліотек у відкритий творчий простір для широкої аудиторії.
Описание: А. А. Гужва, завідувач відділу комплектування Центральної наукової бібліотеки Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. І. К. Журавльова, директор Центральної наукової бібліотеки Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна.
URI: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/14287
Располагается в коллекциях:Історія бібліотек

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Huzva_Zhuravleva_2017.pdf10,94 MBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть
Просмотр статистики

Все ресурсы в архиве защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! Яндекс цитирования DSpace Software Copyright   ©   2002-2008   MIT   and   Hewlett-Packard - Обратная связь