Архив электронных ресурсов
[Зарегистрироваться]
 

eKhNUIR >
Бібліотека >
Комп'ютерні технології у бібліотеках >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/14

Название: Проблеми впровадження автоматизованого обслуговування й деякі шляхи їх вирішення
Авторы: Мохонько, В.Г.
Ключевые слова: ЦНБ
Харківський університет
автоматизація
Вікно в Америку
електронне замовлення
абонемент
відкритий доступ
читацький квиток
електронний формуляр
картотека
ретроспективна конверсія
електронний каталог
ретровведення
Дата публикации: 2005
Библиографическое описание: Мохонько Валентина. Проблеми впровадження автоматизованого обслуговування й деякі шляхи їх вирішення / Валентина Мохонько // Бібліотечний форум України. – 2005. – № 1(7). – С. 27–30
Реферат: Розглядається історія створення автоматизованої системи обслуговування читачів бібліотеки. Висвітлюються проблеми, що виникали під час впровадження окремих складових частин цієї системи, практика використання соціологічних методів для їх вирішення, зокрема бібліотечного експерименту.
URI: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/14
Располагается в коллекциях:Комп'ютерні технології у бібліотеках

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Мохонько.pdf2,74 MBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть
Просмотр статистики

Все ресурсы в архиве защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! Яндекс цитирования DSpace Software Copyright   ©   2002-2008   MIT   and   Hewlett-Packard - Обратная связь