DSpace
[Register]
 

eKhNUIR >
Бібліотека >
Комп'ютерні технології у бібліотеках >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/14

Название: Проблеми впровадження автоматизованого обслуговування й деякі шляхи їх вирішення
Авторы: Мохонько, В.Г.
Ключевые слова: ЦНБ
Харківський університет
автоматизація
Вікно в Америку
електронне замовлення
абонемент
відкритий доступ
читацький квиток
електронний формуляр
картотека
ретроспективна конверсія
електронний каталог
ретровведення
Issue Date: 2005
Библиографическое описание: Мохонько Валентина. Проблеми впровадження автоматизованого обслуговування й деякі шляхи їх вирішення / Валентина Мохонько // Бібліотечний форум України. – 2005. – № 1(7). – С. 27–30
Краткий осмотр (реферат): Розглядається історія створення автоматизованої системи обслуговування читачів бібліотеки. Висвітлюються проблеми, що виникали під час впровадження окремих складових частин цієї системи, практика використання соціологічних методів для їх вирішення, зокрема бібліотечного експерименту.
URI: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/14
Appears in Collections:Комп'ютерні технології у бібліотеках

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Мохонько.pdf2,74 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! Яндекс цитирования DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback