Архив электронных ресурсов
[Зарегистрироваться]
 

eKhNUIR >
Філологічний факультет >
Наукові роботи. Філологічний факультет >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/13471

Название: Трансформація баладного сюжету в «Лісовій пісні» Лесі Українки як вияв подвійної трагедійності
Другие названия: The transformation of the ballade plot in «The forest song» by Lesya Ukrainka as the manifestation of doubled tragic nature
Трансформация баладного сюжета в «Лесной песне» Леси Украинки как проявление удвоенной трагичности
Авторы: Кисіль, Віктор Васильович
Ключевые слова: «Лісова пісня»
баладний сюжет
подвійна трагедійність
Дата публикации: 17-Окт-2013
Издатель: Харківський національний університет імені В.Н.Каразіна
Библиографическое описание: Кисіль В. Трансформація баладного сюжету в «Лісовій пісні» Лесі Українки як вияв подвійної трагедійності / В. В. Кисіль // Вісн. Харк. нац. ун-ту ім. В. Н. Каразіна. Серія : Філологія. – 2012. – № 994, вип. 64 – С. 173–178.
Реферат: Кисіль В. В. Трансформація баладного сюжету в «Лісовій пісні» Лесі Українки як вияв подвійної трагедійності Автор статті спробував порівняти художню структуру драми-феєрії «Лісова пісня» з баладним сюжетом «свекруха заклинає невістку в тополю». Проведений аналіз засвідчив: образи Мавки, Лукаша, матері Лукаша та Килини значною мірою функціонально відповідають баладним образам «матері», «невістки» та «сина». При цьому виявилося, що в процесі розгортання дій у драмі функції «злої свекрухи» від матері Лукаша переходять на образ Килини. Отже, можна припустити, що Леся Українка, використовуючи баладний трагізм, зверталася до культурного досвіду читача, створюючи два плани трагедійності: перший план виникав на основі баладного сюжету, а другий – при розгортанні сюжету самої «Лісової пісні».
Описание: Kysil V. V. The transformation of the ballade plot in «The forest song» by Lesya Ukrainka as the manifestation of doubled tragic nature The author of the article compares the artistic structure of the drama by Lesya Ukrainka with the traditional ballade plot «the mother-in-law turns the daughter-in-law into a poplar». The conducted analysis allowed making a conclusion that the characters of Mavka, Lukash, Lukash and Kylyna’s mother correspond to ballade characters of «the evil mother-in-law», «the daughter-in-law» and «the son». And in the course of the narration the functions of «the evil mother-in-law» are transferred from Lukash’s mother to the character of Kylyna. Thus Lesya Ukrainka, using tragic nature as a specific characteristic of folk ballade, addresses the cultural experience of the reader, creating two planes of tragic nature: the first plane is connected with the ballade plot and the second one is already connected with the plot of «The forest song» itself.
URI: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/13471
ISSN: УДК 821.161.2.–2 Українка. 09
Располагается в коллекциях:Наукові роботи. Філологічний факультет

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Kysil V.V.-Лісова пісня.pdfНаукова стаття406,37 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть
Просмотр статистики

Все ресурсы в архиве защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! Яндекс цитирования DSpace Software Copyright   ©   2002-2008   MIT   and   Hewlett-Packard - Обратная связь