Реклама окультних послуг у сучасному місті: досвід антропологічного дослідження в м. Одеса

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2016

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті досліджується феномен окультної реклами в сучасному місті. На основі рекламних текстів автор проаналізував специфіку та особливості їх функціонування, впливи міської та традиційної практики щодо інформування про окультні послуги. Показано будову рекламних текстів, стилі позиціонування послуг, методи введення в правове поле. Акцентовано увагу на характерну для міста специфіку надання окультних послуг та їх реклами – поєднання «таємничості» традиційної культури та «гучності» сучасної реклами, а також на стилізацію об’яв під рекламні тексти офіційних медичних установ. В статье исследуется феномен оккультной рекламы в современном городе. На основе рекламных текстов автор проанализировал специфику и особенности их функционирования, влияния городской и традиционной практики относительно информирования об оккультных услугах. Показано строение рекламных текстов, стили позиционирования услуг, методы введения в правовое поле. Акцентировано внимание на характерную для города специфику предоставления оккультных услуг и их рекламу – сочетание «таинственности» традиционной культуры и «громкости» современной рекламы, а также на стилизацию объявлений под рекламные тексты официальных медицинских учреждений. The article is devoted to the phenomenon of occult advertising in the modern city. On the basis of advertising texts author has analyzed the specifics and peculiarities of their functioning, the influence of the urban and traditional practices regarding to informing about the occult services. In the context of the article, tradition is taken to include not just rural folk magic and divination, but also urban traditions. It emerges that as far as magic services are concerned, the range of offered services demanded by the client, largely stemming from folk tradition. By contrast discourse, approach and ritual often owe much to traditional culture, occultism and modern interest in traditional medicine.

Опис

Ключові слова

народна медицина, окультна реклама, знахар, етнічність, народная медицина, оккультная реклама, знахарь, этничность, folk medicine, occult advertising, a witch-doctor, ethnicity

Бібліографічний опис

Серебряннікова Н. І. Реклама окультних послуг у сучасному місті: досвід антропологічного дослідження в м. Одеса // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. - 2016. - Серія «Історія України. Українознавство: історичні та філософські науки». - Вип. 23. - С. 102-108.