Архив электронных ресурсов
[Зарегистрироваться]
 

eKhNUIR >
Спеціалізовані вчені ради >
К 64.051.19 (Педагогічні науки) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/12746

Название: Методика навчання студенток університетів міні-футболу з використанням інформаційних технологій у процесі позааудиторних занять
Авторы: Таможанська, Ганна Валеріївна
Ключевые слова: здоров’я
інформаційний
методика
міні-футбол
навчання
позааудиторний
руховий
технологія
функціональний
стан
Дата публикации: 30-Апр-2017
Реферат: Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.02 – теорія та методика навчання (фізична культура, основи здоров’я). – Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, Міністерство освіти і науки України, Харків, 2017. Дисертаційне дослідження присвячене проблемі навчання студенток університетів міні-футболу з використанням інформаційних технологій у процесі позааудиторних занять. Виявлено, що в Україні від 80 % до 90 % студенток як майбутніх матерів мають вади здоров’я. Одним зі шляхів вирішення зазначеної проблеми є розробка і впровадження в навчальний процес оздоровчих методик, що базуються на використанні засобів міні-футболу на позааудиторних заняттях. При цьому встановлено, що найбільшої ефективності в процесі навчання міні-футболу можна досягти за умов застосування інформаційних технологій. За матеріалами порівняльного педагогічного експерименту обґрунтовано оптимальну річну програму позааудиторних занять з міні-футболу для студенток-першокурсниць, що містить 70 % специфічних і 30 % неспецифічних засобів підготовки. Встановлено, що найсприятливішими для навчання міні-футболу при роботі з електронним посібником є наступні відрізки часу: у першокурсниць – перші 20 хвилин, у студенток другого курсу – перші 25 хвилин занять. Під час проведення формувального експерименту обґрунтовано методику навчання студенток університетів міні-футболу з використанням інформаційних технологій у процесі позааудиторних занять, яка передбачає: моніторинг показників різних видів підготовленості та стану здоров’я студенток; реалізацію розроблених річних програм занять; опанування матеріалу електронного посібника двічі на тиждень з дотриманням рекомендованих часових меж.
URI: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/12746
Располагается в коллекциях:К 64.051.19 (Педагогічні науки)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
dis_Tamozhanska.pdfДисертація5,46 MBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть
Vidguk_Gryban_Tamazhanska.pdfВідгук Грибана Г.П. 351,25 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть
Vidguk_Prykhodko_Tamazhanska.pdfВідгук Приходька В.В.395,9 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть
Просмотр статистики

Все ресурсы в архиве защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! Яндекс цитирования DSpace Software Copyright   ©   2002-2008   MIT   and   Hewlett-Packard - Обратная связь