Архив электронных ресурсов
[Зарегистрироваться]
 

eKhNUIR >
Факультет іноземних мов >
Наукові роботи. Факультет іноземних мов >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/12112

Название: Часткова креолізація американських і німецьких рекламних текстів
Авторы: Безугла, Тетяна Андріївна
Ключевые слова: Research Subject Categories::HUMANITIES and RELIGION::Languages and linguistics::Other Germanic languages::Germanic languages
вербальний компонент
візуалізація
метафора
імплікатура
невербальний компонент
пропозиція
рекламний дискурсивний акт
рекламний текст
часткова креолізація
Дата публикации: 2016
Издатель: ХНУ ім. В. Н. Каразіна
Библиографическое описание: Безугла Т.А. Часткова креолізація американських і німецьких рекламних текстів / Т.А. Безугла // Вісник ХНУ ім. В.Н. Каразіна. – 2016. – №83. – с. 37–44.
Реферат: У статті розглядаються властивості рекламних текстів з частковою креолізацією, які демонструють автономне існування зображення щодо вербального тексту. За критерієм взаємних відношень між вербальним і невербальним компонентами встановлюються три типи часткової креолізації: повторення, доповнення та повна автономність. У досліджуваних текстах спостерігається актуалізація імплікатур рекламних дискурсивних актів, які візуалізуються (тобто отримують іконічне відтворення), на ґрунті їх взаємодії з вербальними компонентами. Імплікатура розуміється як імпліцитний пропозиційний і іллокутивний смисл, який має навмисний характер, тобто продуцент рекламного тексту має намір донести цю імплікатуру до реципієнта. Різновиди візуалізації імплікатур виокремлюються за такими критеріями, як: кількість імплікатур (прості та складні), наявність експлікації назви товару (з експлікацією назви візуалізованого товару у вербальному компоненті та без неї), наявність метафоризації (з метафоричною імплікатурою та без неї), візуалізація елементів імпліцитної пропозиції (суб’єкту, об’єкту, інструменту або предикату). Для німецького рекламного тексту характерною є візуалізація суб’єкту пропозиції з експлікацією візуаліазованої назви товару. Американські рекламні тексти демонструють превалювання метафоричності.
URI: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/12112
Располагается в коллекциях:Наукові роботи. Факультет іноземних мов

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Безуглая_Т_А.pdf1,61 MBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть
Просмотр статистики

Все ресурсы в архиве защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! Яндекс цитирования DSpace Software Copyright   ©   2002-2008   MIT   and   Hewlett-Packard - Обратная связь