DSpace
[Register]
 

eKhNUIR >
Факультет психології >
Наукові роботи студентів та аспірантів. Факультет психології >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/1196

Название: Зависимость от рекламы: общая постановка проблемы
Авторы: Оноприенко, С.Г.
Ключевые слова: единое информационное пространство
национальный менталитет
Скотт
потребитель
влияние
рекламозависимый тип
Issue Date: 2010
Издатель: Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
Библиографическое описание: Оноприенко С.Г. Зависимость от рекламы: общая постановка проблемы / С.Г. Оноприенко // Вектори психології – 2010: Матеріали міжнародної молодіжної науково-практичної конференції. – Х.: Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2010. – С. 238 – 240
URI: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/1196
Appears in Collections:Наукові роботи студентів та аспірантів. Факультет психології

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Оноприенко 238-240.pdf323,98 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! Яндекс цитирования DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback