DSpace
[Register]
 

eKhNUIR >
Факультет психології >
Наукові роботи студентів та аспірантів. Факультет психології >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/1184

Название: Рекламное внушение: за и против
Авторы: Качiкова, О.С.
Ключевые слова: выбор
реклама
рекламодатель
потребитель
Issue Date: 2010
Издатель: Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
Библиографическое описание: Качiкова О.С. Рекламное внушение: за и против / О.С. Качiкова // Вектори психології – 2010: Матеріали міжнародної молодіжної науково-практичної конференції. – Х.: Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2010. – С. 188 – 189
URI: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/1184
Appears in Collections:Наукові роботи студентів та аспірантів. Факультет психології

Files in This Item:

File Description SizeFormat
КАчикова 188-189.pdf223,77 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! Яндекс цитирования DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback