Архив электронных ресурсов
[Зарегистрироваться]
 

eKhNUIR >
Соціологічний факультет >
Навчальні видання. Соціологічний факультет >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/11361

Название: Методи аналізу соціологічної інформації в рекламі та ПР. Програма навчальної дисципліни
Авторы: Кислова, Ольга Миколаївна
Ключевые слова: Методи аналізу соціологічної інформації в рекламі та ПР
Дата публикации: 24-Фев-2016
Реферат: Мета викладання навчальної дисципліни - ознайомлення студентів з основними сучасними методами і засобами аналізу статистичних даних, що найчастіше застосовуються в дослідницькій практиці в сфері реклами та PR; формування вмінь і навичок застосування цих методів; формування вмінь і навичок роботи з результатами аналізу первинних даних та даних, отриманих іншими дослідниками в інших контекстах
URI: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/11361
Располагается в коллекциях:Навчальні видання. Соціологічний факультет

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
2015 программа курсу МЕТОДИ_АНАЛИЗУ СОЦ ІНФ (РЕКЛАМА ТА ПР).doc403 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть
Просмотр статистики

Все ресурсы в архиве защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! Яндекс цитирования DSpace Software Copyright   ©   2002-2008   MIT   and   Hewlett-Packard - Обратная связь