«Суспільна місія класичного університету: історія, сучасність, перспективи» : Збірник тез доповідей Круглого столу. 20 лютого 2015 року

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2015

Автори

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Харків: ХНУ імені В.Н. Каразіна

Анотація

Бережна С.В. «Дистанційна освіта в Україні». Борисов Р.І. «Трансформація місії класичного університету». Гужва О.О. «Інноваційний університет: зміни в ДНК вищої школи». Дегтярьова І.О. «Просвітницька місія вищої освіти та академічної спільноти». Длугопольский О.В., Чекаловська Г.З. «Роль вищої освіти у становленні особистості та задоволенні її потреб». Єпіфанова Ю.С. «Формування культурних цінностей в суспільстві – основне завдання класичного університету». Кагановська Т.Є «Роль класичного університету у збереженні кращих освітянських традицій професійної підготовки юристів». Киселева Ю.А. «К вопросу о роли научных ценностей в профессиональной культуре гуманитариев классического университета». Кравченко А.С. «Перспективи та виклики для класичних університетів у процесі комерціалізації вищої освіти». Кулачок-Тітова Л.В. «Класичний університет як школа підготовки фахівців із запобігання соціальним конфліктам». Литовченко А.Д. «Социальные задачи и проблемы университетов: критический взгляд». Михайльова К.Г. «Класичний університет у сучасній Україні: номінація та реальність». Рапопорт А.В. «Місія класичного університету в умовах його кризового стану». Рачков Є.С. «Сучасні тенденції розвитку символіки класичних університетів України: між брендом та традицією». Смульська А.В. «Ідеї академічної свободи та університетської автономії як базові принципи класичного університету». Стародубцев А.А. «Класичний університет як осередок формування європейської вищої школи». Усеінова Г.С. «Високі стандарти освіти та традиції юридичного факультету ХНУ ім. В.Н.Каразіна у сучасному світі». Шеремет І.І. «Проблеми автономії у вищій школі». Шильман М.Е., Перепелица О.Н. «Государство и университет: услуга за услугу?».

Опис

Сьогодні, як ніколи, університет виступає «місійною» установою. Саме класичний університет є основним, достовірним і об’єктивним джерелом інформації. Саме університет, який є найпотужнішим інтелектуальним ресурсом держави, здатний привернути увагу спільноти й надати ті знання, яких так не вистачає для розуміння повсякденних питань і для вирішення нагальних проблем. Університет збагачує наше життя і дозволяє нам більш якісно ним користуватися, застосовуючи свій внутрішній потенціал, спрямовує на пристосування до економічних, наукових та культурних змін, що в свою чергу призведе до суспільно-економічного розвитку. В збірнику тез, зібрані наукові праці представників п’яти спеціальностей: права, соціології, історії, психології та філософії. Таким чином суспільна місія класичного університету розкривається у п’ятьох напрямках і надає уявлення про значення класичного університету і перспективи його розвитку.

Ключові слова

Research Subject Categories::SOCIAL SCIENCES::Social sciences::Education, Research Subject Categories::HUMANITIES and RELIGION::History and philosophy subjects::History subjects::History of science, Research Subject Categories::HUMANITIES and RELIGION::History and philosophy subjects::History subjects::History, Research Subject Categories::SOCIAL SCIENCES::Social sciences::Psychology, Research Subject Categories::LAW/JURISPRUDENCE, Research Subject Categories::HUMANITIES and RELIGION::History and philosophy subjects::Philosophy subjects, Research Subject Categories::SOCIAL SCIENCES::Social sciences::Sociology, історичний факультет, філософський факультет, соціологічний факультет, факультет психології, юридичний факультет, тези доповідей Круглого столу, Круглий стіл, 20 лютого 2015 року, Суспільна місія класичного університету: історія, сучасність, перспективи

Бібліографічний опис

«Суспільна місія класичного університету: історія, сучасність, перспективи» : Збірник тез доповідей Круглого столу. 20 лютого 2015 року. – Харків: ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2015. – 77 с.