Гумор як стратегія реперспективізації предметної ситуації у діалогічному дискурсі (на матеріалі мультимедійних ігрових кінотворів)

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2014

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна

Анотація

У статті викладено результати дослідження гумору як стратегії реперспективізації ситуації, реалізованої у діалогах персонажів мультимедійних ігрових кінотворів. У роботі розглядається використання гумору учасниками діалогічної взаємодії в якості кооперативної, некооперативної та маніпулятивної стратегій, а також описуються комунікативні тактики відповідних стратегій. В статье изложены результаты исследования юмора как стратегии реперспективизации ситуации, реализуемой в диалогах персонажей мультимедийных игровых кинопроизведений. В работе рассматривается использование юмора участниками диалогического взаимодействия в качестве кооперативной, некооперативной и манипулятивной стратегий, а также описываются коммуникативные тактики соответствующих стратегий. The focus of the article is humour as a strategy of situation reperspectivization in the dialogues of multimedia live-action films. The usage of humour by the participants of dialogical interaction as a cooperative, non-cooperative, and manipulative strategy is investigated; communicative tactics of the respective strategies are described.

Опис

Ключові слова

Research Subject Categories::HUMANITIES and RELIGION::History and philosophy subjects::History subjects::History of science, Research Subject Categories::SOCIAL SCIENCES::Social sciences::Education, Research Subject Categories::HUMANITIES and RELIGION::Languages and linguistics, гумор, комунікативна тактика, кооперативна стратегія, маніпулятивна стратегія, некооперативна стратегія, реперспективізація предметної ситуації, communicative tactics, cooperative strategy, humour, manipulative strategy, non-cooperative strategy, referent situation reperspectivization

Бібліографічний опис

Пшеничних А.М. Гумор як стратегія реперспективізації предметної ситуації у діалогічному дискурсі (на матеріалі мультимедійних ігрових кінотворів) / А.М. Пшеничних // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2014. – №1103. Романо-германська філологія. Методика викладання іноземних мов. – Вип. 78. – С. 99–106.