DSpace
[Register]
 

eKhNUIR >

Browsing by Author Derevianko, О.Н.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я І Ї Є
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 10 to 29 of 34
< previous   next >
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
01_Derevianko_Антикрихкість_2014 .pdf.jpg2014Антикрихкість репутації підприємстваДерев’янко, О.Г.; Derevianko, О.Н.
19. Деревянко_Бизнес-процесс.pdf.jpg2014Бизнес-процесс «Управления репутацией» предприятий пищевой промышленностиДеревянко, Е.Г.; Дерев’янко, О.Г.; Derevianko, О.Н.
30. Деревянко Е.Г. Война план покажет.pdf.jpg2013Война план покажетДеревянко, Е.Г.; Дерев’янко, О.Г.; Derevianko, О.Н.
05. Дерев’янко_Вплив рейтингів.pdf.jpg2019Вплив рейтингів репутації на сприйняття компанії стейкхолдерамиДерев’янко, О.Г.; Derevianko, О.Н.
31. Дерев’янко_До питання про.pdf.pdf.jpg2015До питання про нетотожність понять «репутація підприємства» та «гудвіл»Дерев’янко, О.Г.; Derevianko, О.Н.
34. Дерев’янко_Дослідження репутаційного.pdf.jpg2015Дослідження репутаційного менеджменту підприємств харчової промисловості України з позицій топ-менеджерів компаній та ключових партнерівДерев’янко, О.Г.; Derevianko, О.Н.
17. Дерев’янко_Дослідження репутаційного.pdf.jpg2015Дослідження репутаційного менеджменту підприємств харчової промисловості України з позицій топ-менеджерів компаній та ключових партнерівДерев’янко, О.Г.; Derevianko, О.Н.
18. Дерев'янко_Залученість споживачів.pdf.jpg2015Залученість споживачів до формування репутації вітчизняних підприємств харчової промисловостіДерев’янко, О.Г.; Derevianko, О.Н.
28. Деревянко_ Зачем топ-менеджеру.pdf.jpg2013Зачем топ-менеджеру превращаться в легендуДеревянко, Е.Г.; Дерев’янко, О.Г.; Derevianko, О.Н.
25. Деревянко_Искусство прозрачности.pdf.jpg2015Искусство прозрачностиДеревянко, Е.Г.; Дерев’янко, О.Г.; Derevianko, О.Н.
27. Дерев’янко_Контролінг у сфері.pdf.jpg2014Контролінг у сфері управління репутацією підприємствДерев’янко, О.Г.; Derevianko, О.Н.
06. Дерев’янко_Логіка формування.pdf.jpg2017Логіка формування системи репутаційного менеджменту підприємствДерев’янко, О.Г.; Derevianko, О.Н.
07. Дерев'янко_Методичні основи.pdf.jpg2015Методичні основи національного рейтингу якості управління репутацієюДерев’янко, О.Г.; Derevianko, О.Н.
08. Дерев’янко_Механізми впливу.pdf.jpg2018Механізми впливу репутаційного менеджменту на бізнес-результатиДерев’янко, О.Г.; Derevianko, О.Н.
21. Дерев’янко_Ознаки та функції.pdf.jpg2012Ознаки та функції репутації як об'єкта репутаційного менеджменту підприємстваДерев’янко, О.Г.; Derevianko, О.Н.
15. Дерев'янко О. Г. Організаційні профілі.pdf.jpg2015Організаційні профілі системи репутаційного менеджменту підприємств харчової промисловості УкраїниДерев’янко, О.Г.; Derevianko, О.Н.
33. Дерев’янко_Оцінювання активності.pdf.jpg2015Оцінювання активності репутаційного менеджменту підприємств харчової промисловості УкраїниДерев’янко, О.Г.; Derevianko, О.Н.
26. Деревянко_Под крылом Черного Лебедя.pdf.jpg2014Под крылом Черного ЛебедяДеревянко, Е.Г.; Дерев’янко, О.Г.; Derevianko, О.Н.
02. Дерев’янко Проблема відсутності.pdf.jpg2016Проблема відсутності системного репутаційного менеджменту на підприємствах УкраїниДерев’янко, О.Г.; Derevianko, О.Н.
20. Дерев’янко_Роль PR-технологій.pdf.jpg2013Роль PR-технологій у формуванні репутації компаніїДерев’янко, О.Г.; Derevianko, О.Н.
Showing results 10 to 29 of 34
< previous   next >

 

Valid XHTML 1.0! Яндекс цитирования DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback