DSpace
[Register]
 

eKhNUIR >

Browsing by Author Derevianko, О.Н.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я І Ї Є
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 2 to 21 of 34
< previous   next >
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
29. Деревянко_PR-атака.pdf.jpg2013PR-атака: реальность и паранойяДеревянко, Е.Г.; Дерев’янко, О.Г.; Derevianko, О.Н.
22. Деревянко_PR тонким слоем.pdf.jpg2014PR-тонким слоемДерев’янко, О.Г.; Derevianko, О.Н.; Деревянко, Е.Г.
Derevianko_Reputation Management_monograph.pdf.jpg2019Reputation Management in Business: Theory, Methodology, and Country Features. (English edition)Derevianko, О.Н.; Дерев’янко, О.Г.
10. Derevianko_Reputation stability.pdf.jpg2019Reputation stability vs anti-crisis sustainability: Under what circumstances will innovations, media activities and CSR be in higher demand?Derevianko, О.Н.; Дерев’янко, О.Г.
11. Derevianko_Stakeholder engagement.pdf.jpg2018Stakeholder engagement to replace traditional activities in Reputation Management System: insights from Ukrainian food processing companiesДерев’янко, О.Г.; Derevianko, О.Н.
14. Derevianko_Study of stability and antifragility.pdf.jpg2017Study of stability and antifragility of reputation in view of multi-vector character of reputation management of enterprisesDerevianko, О.Н.; Дерев’янко, О.Г.
16. Derevianko_System of Enterprise Reputation Management.pdf.jpg2014System of Enterprise Reputation ManagementDerevianko, О.Н.; Дерев’янко, О.Г.
09. Derevyanko_Theoretical framework.pdf.jpg2018Theoretical framework for corporate reputation management within the context of the modern paradigm of managementДерев’янко, О.Г.; Derevianko, О.Н.
01_Derevianko_Антикрихкість_2014 .pdf.jpg2014Антикрихкість репутації підприємстваДерев’янко, О.Г.; Derevianko, О.Н.
19. Деревянко_Бизнес-процесс.pdf.jpg2014Бизнес-процесс «Управления репутацией» предприятий пищевой промышленностиДеревянко, Е.Г.; Дерев’янко, О.Г.; Derevianko, О.Н.
30. Деревянко Е.Г. Война план покажет.pdf.jpg2013Война план покажетДеревянко, Е.Г.; Дерев’янко, О.Г.; Derevianko, О.Н.
05. Дерев’янко_Вплив рейтингів.pdf.jpg2019Вплив рейтингів репутації на сприйняття компанії стейкхолдерамиДерев’янко, О.Г.; Derevianko, О.Н.
31. Дерев’янко_До питання про.pdf.pdf.jpg2015До питання про нетотожність понять «репутація підприємства» та «гудвіл»Дерев’янко, О.Г.; Derevianko, О.Н.
34. Дерев’янко_Дослідження репутаційного.pdf.jpg2015Дослідження репутаційного менеджменту підприємств харчової промисловості України з позицій топ-менеджерів компаній та ключових партнерівДерев’янко, О.Г.; Derevianko, О.Н.
17. Дерев’янко_Дослідження репутаційного.pdf.jpg2015Дослідження репутаційного менеджменту підприємств харчової промисловості України з позицій топ-менеджерів компаній та ключових партнерівДерев’янко, О.Г.; Derevianko, О.Н.
18. Дерев'янко_Залученість споживачів.pdf.jpg2015Залученість споживачів до формування репутації вітчизняних підприємств харчової промисловостіДерев’янко, О.Г.; Derevianko, О.Н.
28. Деревянко_ Зачем топ-менеджеру.pdf.jpg2013Зачем топ-менеджеру превращаться в легендуДеревянко, Е.Г.; Дерев’янко, О.Г.; Derevianko, О.Н.
25. Деревянко_Искусство прозрачности.pdf.jpg2015Искусство прозрачностиДеревянко, Е.Г.; Дерев’янко, О.Г.; Derevianko, О.Н.
27. Дерев’янко_Контролінг у сфері.pdf.jpg2014Контролінг у сфері управління репутацією підприємствДерев’янко, О.Г.; Derevianko, О.Н.
06. Дерев’янко_Логіка формування.pdf.jpg2017Логіка формування системи репутаційного менеджменту підприємствДерев’янко, О.Г.; Derevianko, О.Н.
Showing results 2 to 21 of 34
< previous   next >

 

Valid XHTML 1.0! Яндекс цитирования DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback