Перегляд за Автор "Ushakova, N.I."
Зараз показуємо 1 - 11 з 11
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Аспекти підручника з мови навчання для іноземних студентів у контексті акмеологічного освітнього підходу(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2008) Ушакова, Н.І.; Ушакова, Н.И.; Ushakova, N.I.Статтю присвячено проблемам створення у системі підручника з мови навчання для іноземних студентів механізмів розвитку освіченої професійної особистості. Розглядається функціонування аспектів підручника в освітній акмеологічній парадигмі.Документ Концепція мовної підготовки іноземців у ВНЗ України(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2011) Ушакова, Н.І.; Дубічинський, В.В.; Тростинська, О.М.; Ушакова, Н.И.; Дубичинский, В.В.; Тростинская, О.Н.; Ushakova, N.I.; Dubichinskiy, V.V.; Trostynska, O.M.Статтю присвячено розробці основних складників концепції мовної підготовки іноземців у ВНЗ України відповідно до основних положень Державної концепції мовної освіти і міжнародних рівнів володіння іноземною мовою.Документ Метамовний підхід у теорії підручника з мови навчання для іноземних студентів(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2009) Ушакова, Н.І.; Ушакова, Н.И.; Ushakova, N.I.У статті розглянуто сучасний стан теоретичної розробки проблеми створення метамови підручника з мови навчання для іноземних студентів. Сформульовано лінгвістичні та методичні вимоги до метамови як одного з визначальних чинників організації розвивального комунікативно-когнітивного процесу навчання.Документ Мовні засоби навчання іноземних студентів міжкультурного спілкування російською мовою(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2011) Ушакова, Н.И.; Ушакова, Н.І.; Ushakova, N.I.У статті розглянуто мовні засоби навчання міжкультурного спілкування російською мовою іноземних студентів українських ВНЗ: соматизми, дієслова мовлення, ідіоми та паремії.Документ Навчальний комплекс з української мови для іноземців(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2010) Тростинська, О.М.; Ушакова, Н.І.; Бєй, Л.Б.; Петров, І.В.; Тростинская, О.Н.; Ушакова, Н.И.; Бей, Л.Б.; Петров, И.В.; Trostynska, O.M.; Ushakova, N.I.; Bey, L.B.; Petrov, I.P.У статті розглянуто складові навчального комплексу з української мови для іноземців, описано принципи побудови, структуру і зміст цих складових, визначено систему завдань і вправ для формування україномовної компетенції іноземних учнів.Документ Организация обучения русскому языку иностранных студентов-филологов в Харьковском национальном университете имени В.Н. Каразина(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2011) Ушакова, Н.И.; Доценко, Н.П.; Ильина, Л.Э.; Мисенева, В.В.; Чжу, Ин; Ушакова, Н.І.; Бєй, Л.Б.; Доценко, Н.П.; Ільїна, Л.Е.; Місеньова, В.В.; Чжу, Ін; Ushakova, N.I.; Bey, L.B.; Dotsenko, N.P.; Ilyina, L.E.; Misenyova, V.V.; Chzhu, InСтатья посвящена принципам организации обучения иностранных студентов-филологов русскому языку как второму иностранному , описана реализация требований новой образовательной парадигмы в модульной программе для студентов факультета иностранных языков.Документ Про відповідність програм із мовної підготовки іноземних студентів європейським компетенціям володіння іноземною мовою(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2009) Ушакова, Н.І.; Ушакова, Н.И.; Ushakova, N.I.Статтю присвячено дослідженню відповідності програм з мовної підготовки іноземних студентів українських ВНЗ та європейських мовних компетенцій CEFR та ALTE.Документ Про створення лінгвосоціокультурного адаптаційного центру для іноземних громадян(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2008) Назиров, З.Ф.; Ушакова, Н.І.; Тростинська, О.М.; Копилова, О.В.; Назыров, З.Ф.; Ушакова, Н.И.; Тростинская, О.Н.; Копылова, Е.В.; Nazyrov, Z.F.; Ushakova, N.I.; Trostynska, O.M.; Kopylova, O.V.У статті обґрунтовується необхідність створення центру лінгвосоціокультурної адаптації для іноземних громадян, аналізуються складові процесу адаптації, розглядаються основні напрямки роботи адаптаційного центру.Документ Реалізація когнітивного аспекту підручника з мови навчання для іноземних студентів у міжкультурній парадигмі(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2008) Ушакова, Н.І.; Ушакова, Н.И.; Ushakova, N.I.Стаття присвячена проблемі створення когнітивних опор у підручнику з мови навчання для іноземних студентів ВНЗ України. Проблема аналізується в контексті сучасної методичної парадигми функціонального описання мови та міжкультурної комунікації.Документ Розвиток умінь самостійної діяльності в підручнику з мови навчання для іноземних студентів(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2010) Ушакова, Н.І.; Ушакова, Н.И.; Ushakova, N.I.Основні етапи самостійної роботи інтерпретовано для завдань створення підручника з мови навчання для іноземних студентів. Запропоновано алгоритм побудови матеріалів для самостійної роботи, формування основних груп загальнонавчальних умінь.Документ Інтегрування змістової та організаційної складових навчання у модульній програмі з української мови для іноземних студентів-нефілологів(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2008) Тростинська, О.М.; Ушакова, Н.І.; Тростинская, О.Н.; Ушакова, Н.И.; Trostynska, O.M.; Ushakova, N.I.У статті розглядаються основні складові навчальної програми з української мови для іноземних студентів, що навчаються нефілологічних специальностей у вищих навчальних закладах України.